12 Mart 2017 Pazar

heyoov yov zaman akarken yine bir döngü oluşturur belki yazdıklarım zamanda diyerek geldimm.unutmamak için, silinmesin diye anılar hatıralar güzellikler acılar..ankara semalarından selam çakıyorum şuan,hava karanlık dolunay bulutların arkasında saklanmış,gezegenler birbirine açı yapmış ,gökyüzü pembe gri karmaşasında kararsız bi renk seçmiş,yerlerde baya ıslak yagmurlu buralar,en azından soğuk değil diyerek olumlu kısımlarını görmeye çalışıyorum bugün.en son aralıkta yazmışım dark ay gecen 3ay var, bide 3güzel sayı ama içinde olanlar herbiri ayrı dramı,heycanı,sevgiyi aşkı,nefreti kızgınlığı,aptallığı,yalnızlığı,eğlenceyi,tam anlamıyla bütün duyguların sırasıyla yaşandığı zamanlar olarak hafızamda anılar biriktirdim.aklıma gelmeyen duygu durumlarıda vardır kesin hepsini yazmak şuan çok sıkıcı geldi.2017 cok boktan basladı yasanılanların hesabını seneye bok atarak anlatmakta bir günah keçisi arayışı misali olabilir ama gercekten çok bok başladı.benim bu dramımda burdaki hiç bitmiyor çünkü mutlu oldugumda yazmak istemıyorum genelde yalnız oldugumda sıgındıgım bir liman gibi burası belkide yapcak işim kalmadıgı için can sıkıntısından buraya konnekşınlıyorum ama yazmak güzell bazı bazıı zamanda yolculuk yapmayı seviyorum burda geleceğime selamm bugünden,umarım daha çok hata yapmazsın,ha bide insan ilişkilerinde bıkmadın mı amk acı çekmekten yeter artık ama diiimi siktiret geç,takıl,geç,yaşa,geç.neden abi takılı kalıyosunn bak bunuda yazıyorumm buraya aptallık etme olumm senelerdir aynı dram filmini çekiyoruz neyse sen akıllanmazsınn ama şu okulu bitir bari lan artık xd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder